Acayip gerçekçi ve heyecanlı bir kitaptı.
Ben bu tarzındaki kitapları çok sevdiğim ve genelde Türk yazarlar bu konuları pek işlemediği için hep çeviri roman okurdum. Bu da çeviriden kaynaklı bir anlaşmazlığa yol açıyordu genelde. Türk bir yazarın bu konuyu işlemesi çok hoş bir şey bence.
Ve karakterler çok gerçekçiydi. Bence kesinlikle çok güzel bir roman.
Ayrıca içinde çok güzel bilgiler de vardı.