Puan vermedi·320 syf.··Beğendi
· Türk bir yazarın elinden çıkmış fantastik bir roman, kurgusu, konusu, anlatım tarzı , insanı hikayenin içine çekme sanatı başarılı bir şekilde işlenmiş...1 gece de bitirdiğim nadir kitaplardandır. tavsiye ederim efenim...