10/10
·56 syf.··
2019 30. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 16 Ağustos 2019 16:43
Üç farklı öyküden oluşan ve kitabın adını aldığı ilk öykünün en güzeli olduğu bir kitap. Korkularimizin ve acılarımızin içimizde tuttukca bizi daha çok sarstigini ve yiprattigini anlatıyor. İlk öyküden çıkardığım sonuç olarak söylemek isterim ki; ölümü dahi güzelleştirebiliriz. Hayatta her şey her daim bizim elimizde...
Lyon'da DüğünStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202139,1bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.