Puan vermedi·160 syf.··Beğendi
· Bir günde okuduğum basit dilde yazılmış bir kitap.Gerçek bir hikaye olması enteresan.Bol bol şükür duygusunu hatırlatması,iyi niyeti kalbini iyi tutmayı,dostluk hikayesi güzel.Gereksiz bir imam hatip mezunu olmayı hatırlatması gereksiz ve rahatsız ediciydi.Yazarın ilk kitabı beğendim diyebilirim..