·384 syf.····Okunma: 27 Mayıs 2019 00:42 kitabın konusu çok güzeldi millet. Okurken kurgudan çıkıyorsun ve gerçekmiş gibi devam ediyorsun kitaba. Yazarın zamanlar, mekanlar ve kişiler arasındaki geçişlerini sevdim. Fakat çok fazla isim vardı. ilk defa bu bana okurken sıkıntı çıkardı. O da biraz çeviriden kaynaklıydı. Noktalama hataları, yazım hataları okurken beni zorlamadı desem yalan olur. Ikinci baskıda daha iyi olacağını düşünüyorum. Konusu itibariyle tavsiye edebileceğim bir kitap