Abartma bir kitaptan fazlası değil.
5/10
·391 syf.··
2019 3. kitabı
Tüm dünyaca sevilmiş, herkesin övdüğü bir kitap.Yorumuma gelecek olursak tamam abartıldığını düşünüyorum. Herkesin bu kadar övmesini de asla anlamadım.Verdiğim paraya acıdım.Tam bi amerikan aşk klasiği.Hani bazı kitaplar vardır sizde iz bırakır, kitap biter ama bazı kısımları açar tekrar okursunuz.İşte bu kitap kesinlikle onlardan biri değil.Bitiriken inanılmaz zorlandım elimde çok süründü.Bir daha kapağını açacağımı zannetmiyorum.
1000Kitap
Hush, HushBecca Fitzpatrick · Simon and Schuster · 200913,4bin okunma
·
24 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.