Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 18 Ağustos 2019 06:31 Kitabı okumayı düşünüyorsanız, şiiri daha doğrusu bir konunun şiirleştirerek anlatılmasını, Üstün Dökmen'i, hatta Üstün Dökmen'in bazı konuları şiir formunda anlatması fikrini sevmelisiniz.
O kadar çok farklı konuya değinmiş ki düzyazı ile bunları toparlamak oldukça zor olurdu. Yine de Üstün Hoca'nın baktığı pencerelerle tanışmak güzel oldu.
Bu bakımdan seçimini doğru buluyorum ancak şiir okuyormuş gibi okumamak gerek kitabı.
Bir de benim gibi Ankara kültürüne, sokaklarına uzaksanız bu kısımlar biraz hızlı geçilebilir.
Kitabın baskısını üstlenen Remzi Kitabevi'nin inişli çıkışlı fiyat politikası için şekersiz- filtre teesüflerimi de bir kahve yaptıktan sonra mail yolu ile ileteceğim.