·368 syf.····Okunma: 18 Ağustos 2019 10:28 Böyle bir kurgu ve böyle bir son. Sıkılmadan ve bu iş nereye gidiyor diye merak ederek okuduğum güzel bir kitaptı. Kurgu ve yazarın anlatımı iyiydi. Bazı yazım yanlışları vardı sadece başka bir kusur görmedim. Ha birde Louise'in bu kadar saf olmasına sinir oldum o kadar :) Güzel kitaptı. Okuyun ve kararınızı verin.