Necip Fazıl'ın "Benim idealimdeki rejim olsa seni astırır, sonra da mezarını türbe yaptırırdım" sözüne cevaben Nazım Hikmet: Benim idealimdeki rejim olsa ben de seni astırırdım. Sonra da darağacının altına oturup hüngür hüngür ağlardım!
1000Kitap
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.