Puan vermedi·%38 (136/357 syf.)·
Başlangıçta iyi gibi görünen bu kitapta sıkıntıyı gören sadece ben miyim? 100sayfa okuyup bıraktım. İncelemeleri okuyarak kitaba başlamıştım lâkin gelin görün ki kitapta kavlimce sıkıntılı ifadeler bulunmakta. Bir misalle Peygamber efendimiz sallallahu aleyhi ve sellem'den -Mustafa- şeklinde bahsedilmiş bir yerde. ve buna benzer birçok örnek mevcut bu saygısızlık ve dâhi edepsizliktir. Şahsi kanaatim okunmamasından yanadır.
AşknameMevlana Celaleddin-i Rumi · Kitapmatik Yayınları · 2013498 okunma
··
134 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.