7/10
·247 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Kitap gercekten çok güzel. Okurken sıkılmadım su gibi akıp bitti. Yaptigi eleştiriler özellikle televizyonlarla ilgili olan kısım çok hoşuma gitti. Televizyonun edabiyati yok ettiği gerçeğine çok güzel şekilde değinmiş. Güzel bir distopyaydı.
Fahrenheit 451Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2017108,4bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.