Dilek Avcı
@ddilekavci
Takip Et
7/10
·
247 syf.
·
Kitabı okudu
·
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Kitap gercekten çok güzel. Okurken sıkılmadım su gibi akıp bitti. Yaptigi eleştiriler özellikle televizyonlarla ilgili olan kısım çok hoşuma gitti. Televizyonun edabiyati yok ettiği gerçeğine çok güzel şekilde değinmiş. Güzel bir distopyaydı.
Fahrenheit 451
Ray Bradbury · İthaki Yayınları · 2017
108,4bin okunma
8 beğeni
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap