En sevdiğim animelerden biri. Ayrıca ilk okuduğum manga. Seviyorum böyle absürt hikayeleri. Önce mangasını okuyup daha sonra animesini izlemek tabi ki daha iyi olur. Sizde gülmek istiyorsanız ve absürt hikayeleri seviyorsanız. Tek yumrukta amel defteri kapatan Saitama abimizin bu mangasını beğenebilirsiniz.