Edith piaf' ı ilk kez gençlik yıllarıda TRT radyo Tiyatrosu'nda duydum. "Simone Bertaut" şöyle diyordu" ablam Edith Piaf'ı anlatıyorum. Çok ilgimi çekmişti. Sonrasında kitabını okudum. Daha da ilginç bir yaşam öyküsü olduğunu düşündüm. Yine tv.
de belgesel de izledim. Son olarak da filmini izledim. Gerçek hayatlardan yola çıkıılan kitaplar bana dah cazip geliyor...