Puan vermedi·432 syf.··Beğendi
· Gerçek anlamda çok güzel bir kitap. Her yaştan bir bireyin okuyabileceği bir düzeyde yazılmış. Sakın önyargılı olmayın. Ben tüm seriyi 3 günde bitirdim. Aşırı sürükleyici. Beren'in , James'e karşı olan aşkı kitabı biraz daha okuma hazzı veriyor.