Eh işte işte yani kitabı beğendim ama birazcık sıkıntılı gibiydi o kadar okurken Kendimi hiç mutlu hissetmedim yani sıkıcıydı ya insanı birazcık zorluyordu kitabın konusunu anlamıyorsun zaten okurken Ondan dolayı yani fazla insanlara tavsiye etmem yazarın yazma tarzında beğenmedim irazcık nasıl denir İçine kapanık yazıyor yani olayın tüm ayrıntılarını vermiyorum Bu olayda ne yaşadığını bilmiyoruz ondan dolayı da birazcık kitabın konusunu anlamında zorlanıyorsun