·301 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Kasım 2015 00:00 3 kitaplık serileri pek sevmezdim. Ancak The 100 konusu fantastik-kurgu ve aşk olunca dayanamadım, 3 günde bitirdim. Ben çok beğendim zaten hemen 2. kitabına başlamayı düşünüyorum. Fantastik severlere tavsiye ederim....