Okumasanız da Pek Bir Şey Kaybetmezsiniz.
6/10
·384 syf.··
2018 13. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Temmuz 2018 20:02
Merhabalar, aslında direkt kitap hakkında görüşlerime geçmek istiyorum. Kitap anlatım olarak gayet akıcıydı ama kurgu hiç de iyi değildi. Bu tarz kitaplardan Wattpad’de yüzlerce var. Bu sadece onlar içinde popüler olabilmişiydi bence. Karakterlerin davranışları uçuktu. Biz günlük hayatta onlar gibi davranamayız. Ama kitabın öneceden de dediğim gibi akıcı olmasıydı kitabı okutturan. Anlatım bozukluğu, yazım ve noktalama hatası da yoktu hatırladığım kadarıyla. Kitabın sevdiğim nadir yönlerinden biri. Klişe gençlik kitabı okumayı sevenlerin gözdesi olabilecek bir kitap kısacası.
1000Kitap
NarEmre Gül · Ephesus Yayınları · 20174,165 okunma
·
114 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.