Serinin son çıkan kitabı Dani ve Ryodan'nın olduğu için çok sevindim ve kitabı çıkar çıkmaz aldım.Dani benim en sevdiģim karakterlerden birisi ve Ryodan ile ikisi favori çiftlerim arasında.Yazar beni her kitapta şaşırtmayı başarıyor.Kitaba standart ateş serisi gibi başlayıp sonunda dumura ugramam cidden 'yok artık' dedirtti bana.Karen hanımcım senin nasıl bir hayal gücün var yeminle saygı duydum.Dani ve Ryodan arasındaki pi sayısı herkesi bir afallatıcak buna eminim.Sadece oda değil.Çoğu yerde 'aaaa' olacaksınız.Ryodan ayrıca bu serinin kesinlikle en ince ayrıntısı.Adam cidden kral:)Son sayfada baya bir duygu yoğunluğu yaşadım.Kitap kesinlikle sınırları zorluyor ve sizi allak bullak ediyor.Mac ve Barrons sıradaki kitap olucak o belli ama bence artık bitirsin yazar.Sıkıldığımdan deģil sadece beklemek çok zor geliyor:)En azından Dani ve Ryodan'ı bir sonuca bağladığımızı düşünüyorum.Bundan sonra bu ikili için bir kitap gelmez.Gelirse de bayıla bayıla okurum.