Saatlerinizi geri aldınız mı? Bu arada zamanda yolculuk filmlerini sevenler için birkaç tane tavsiyede bulunayım;
1) Geleceğe Dönüş
2) Kelebek Etkisi
3) Click
4) Yıldızlararası
5) Star Trek
6) Terminatör
7) 12 Maymun
8) 13. Kat
9) Bugün Aslında Dündü
10) Donnie Darko
En sevdiğim filmlerden bazıları;
The Matrix (1999)
Back to the Future (1985)
Lord of the rings trilogy
Inception (2010)
Psycho (1960)
12 Angry Men (1957)
God father trilogy
Star Wars
The Shawshank Redemption (1994)
Forrest Gump (1994)
The Shining (1980)
The Silence of the Lambs (1991)
Django Unchained (2012)
Sin City (2005)
The Dark Knight (2008)
Pulp Fiction (1994)
The Good, the Bad and the Ugly (1966)
Fight Club (1999)
Se7en (1995)
Life Is Beautiful (1997)
Spirited Away (2001)
Rear Window (1954)
Terminator 2: Judgment Day (1991)
Alien (1979)
Teşekkürler Nihat. Yaşam Şifresi (Source Code) gerçekten çok ama çok güzel bir filmmiş, çok beğendim. İç içe geçen zaman döngüsü harika anlatılmış, özellikle film sonu beni büyüledi.