·497 syf.····Okunma: 05 Eylül 2019 18:42 3 yıldır kitaplığımda beklettiğim , 100e kadar okuyup bıraktığım ve sonunda kesin bir kararla başlayıp bitirdiğim bin muhteşem güneş. Bu kadar bekletmemin bir nedeni varmış diyorum. Yaşanan acıları, hissedilen duyguları şimdi anlayabilmek için bekletmişim bu kadar. Okurken kaç kere ağladığımı, kaç kere donup kaldığımı okumaya devam edemediğimi hatırlamıyorum. Yazarın kalemi kuşkuşuz sürükleyiciydi ama beni bu kadar etkileyen burda anlatılanların bir benzerlerinin yanıbaşımızdaki evde yaşanıyor olmasıydı. .
Kitapta ben Celil' in kapısında yatan, Raşitten korkup tirtir titreyen Meryemdim, Tarık'a bakarken utanan, Meryemin saçlarını ören Leylaydım. Kitabı yaşamamak elde değildi.Khaled Hosseini nin yazatlığı burada ortaya çıkıyor.
Olay kurgusu ağırlıkta kitaplar favorilerime giremese de önereceğim kitaplar listesine girmiş bulunmakta.