5/10
·528 syf.··
2019 12. kitabı
·
48 günde okudu
·
Okunma: 07 Eylül 2019 13:25
Yazarın okuduğum ilk kitabı.Bu da diğer çoğu İskandinav polisiyesi gibi ağır ilerliyor ve karakterler, aileleri,çevreleri,vs. her yönüyle detaylıca anlatılıyor.Ancak Stieg Larsson, Jo Nesbo, Hanning Mankell gibi ustaları okurken konunun bir müddet sonra sizi iyice sardığına şahit oluyorsunuz ve o kitabın devamını bir solukta okuyup bitiriyorsunuz. Ne yazık ki bu kitaptan o tadı alamadım.Konu iyice sıradanlaştı, sonlarına doğru artık bir an evvel bitse de diğer kitaplara geçsem demeye başladım.Gerek kurgusu ve gerekse finali beni hiç tatmin etmedi, sadece Mia karakterini ilginç buldum ama bu da seriye devam etmek için yeterli değil.
Ben Yalnız GezerimSamuel Bjork · Pegasus Yayınları · 2016130 okunma
·
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.