·384 syf.····Okunma: 14 Eylül 2019 21:18 Bu harika kitap israil tarafından işgal edilen Filistin'de yaşayan 8 yaşındaki Ahmed' in acı ve yoksulluk içinde geçen çocukluğunu, ailesinin kendisi yüzünden felakete sürüklenmesini , israil baskılarına ve işkencelerine rağmen keskin zekasıyla nasıl hayatta kaldığını ve ailesine borcunu ödemeye çalışmasını anlatıyor. Ben çok beğenerek ve aynı zamanda üzülerek okudum çünkü yazar o kadar güzel anlatmış ki olaylar içinize işliyor. Daha sonra yazarın Amerikalı bir yahudi olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım ve objektifligine hayran kaldım.