kitabı ,mahkeme tutanaklarını okurken bu kadar iğrençlik bu kadar cehalet olabilir mi ? diyorsun olmuş ve olmaya devam edecek..Dinin bu kadar kullanılması,insanların cehaleti ,ısrarla devam etmesi..Okurken durup bazen nefes alamamadığımı hissettim..Galiba biz bu topraklara fazlayız bu cehaletle...