Puan vermedi·352 syf.··
2019 20. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 22 Eylül 2019 12:06
Ahmet Ümit'in okuduğum 2. kitabıydı Sis ve Gece. Kütüphanemde bulunmasına rağmen okumadığım diğer Ahmet Ümit kitaplarına üzüldüm kitabı bitirdiğim zaman. O kadar akıcı ve merak uyandırıcıydı ki, çok sevdim. Kesinlikle bir çırpıda okudum. Mine.. dağılmış bi ailenin İstanbul'da hem okuyan hem tek başına yaşayan kızı. MİT görevlisi Sedat'ın sevgilisi. Ansızın kayboluyor Mine, ne sedat ne de başka arkadaşları ulaşamıyor. İşte o zaman başlıyor kitabımız. Günümüz Türkiyesine çok güzel dokunan bi roman aslında. Konunun sadece Mine'nin kaybolması olmadığı öyle güzel anlatılmış ki. Sonunu hiç beklemediğim, tahmin edemediğim için bende ayrı bir yeri oldu Sis ve Gece'nin. okumadıysanız mutlaka, 1-2 günde okumalık güzel akıcı bir roman :)) sevgiyle kalın.
Sis ve GeceAhmet Ümit · Everest yayınları · 201724,1bin okunma
·
3 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben de bir Ahmet Ümit hayranıyım. Kendisinin tüm kitapları mevcuttur kütüphanemde. Hemen her kitabının sonu beklenmedik şekilde bitiyor ama Sis ve Gece de hiçbirine uymuyor. Filmi de varmış bu arada. Henüz izlemedim ama belki izlemek isterseniz diye söyledim. İnceleme için teşekkürler, emeğinize sağlık :)
Mayıs
Gönderi Sahibi
Nedense bazı filmler beni çok hayal kırıklığına uğratıyor ama yine de merak ettim :)) teşekkür ederim yorumunuz için