Kitabı bugün şans eseri aldım ve okumaya başladım. Oldukça kısa sürede bitirilebilecek bir kitap. Alma nedenim belki içeriği ağırdır diye oldu aslında. Sayfalar boyunca yazı puntoları sürekli değişiyor. Bağdaşımlar, benzetmeler, arka arkaya gelen birbirinden tamamen bağımsız cümleler. İkinci yenici şiirlerinden bile daha imgeli belki de anlamsız - bence anlamı olsun diye yazılmamış zaten- cümlelerle dolu. Birkaç hikaye güzel gibiydi ama genel olarak kitabı hiç beğenmedim. Belki de benim post modernizmden ya da bu tarzdan pek de anlamayışımdan gelen bir negatifliktir.