·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Eylül 2019 01:26 İlk 30-40 sayfayı, anlatıcıyı çözümlemeye çalışarak geçirdim diyebilirim. Ayrıca gitar alegorisi kitabın neresinde ve nasıl geçecek diye düşünmeden edemedim bir türlü.
Sonrasındaysa beklediğim her şeyi misliyle gördüm, hissettim kitapta... Uzun zamandır böylesine enteresan, tanıdık ve aynı zamanda da distopik bir eserle karşılaşmamıştım sanıyorum.
Muhteşemdi.