·148 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ekim 2019 13:04 Kitapta Sabahattin Ali'nin daha önce yayınlanmamış öyküleri, şiirleri, yazıları ve yaptığı çizimler var. Ben çok beğendim. Akıcı ve yalın diliyle, anlatımı, betimlemeleri çok güzel halk için yazan bir yazar. Özellikle "Çakıcı'nın İlk Kurşunu" öyküsünü ve "Asıl Büyük Tehlike Bugünkü Ehliyetsiz İktidarın Devamıdır" yazısını beğendim. Diğer kitaplarını da okumayı merakla bekliyorum. Okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.