·175 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ekim 2019 21:57 #kitapyorum
#taaşşukutalatvefitnat
#şemseddinsami
#sayfasayısı 172
#2019-73.kitap
Talat ve Fitnat ' in karşılıklı aşkı olarak resmediyorum ben bu eseri.Sıradışı bir yeşilçam filmine hazırsanız gelelim kelimelerimizeöncelikle söyleyeyim ki yeşilçam filmlerinin aksine mutlu son yok.Ama romantizm yoğun ve anlatılan aşk o kadar güzel ve bir o kadar içtenlikle anlatıldığı için hemen okuma listemize dahil ediyoruz.Dönemin anane ve törelerini yazarımız biraz eleştirmiş hissini de yaşadık. Bu arada yazarın genç yaşta vefat etmesi biz okuyucular için handikap doğrusu.Başka kitaplarını da okumak isterdim.Edebi yönden de zengin olan kitabımız mendilsiz okunmayanlar sınıfına dahil.Ehh bizden bu kadar.devamı kitapta.kitaplarınız her daim bol olsun.