Yetmiş dört sayfa okuyabildim aşktan,cinsellikten ve hatta kitaplardan tiksinmeme bir iki sayfacık kalmıştı ki dur kızım dedim;
"Bunun sonunda ne olacağı da belli zaten bebekten zaman bulup okuyamıyorsun kendine de zamanına da kıyma kaldır at şu rezilliği bir kenara."
Ve benim için bitti çok şükür .
Yarım bıraktım demiyorum ne olur ne olmaz tekrar okuma riskini göze almamak lazım benim için bitti.