·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2019 07:43 Proust okumak, Tibette inzivaya çekilip, farkındalığa erişmek gibi. Ağaca, yaprağa, hatta çalıya ya da bir fincan çaya bile bakışım değişti. Uzun ve detaylı tasvirleri seven biri olarak bu kitapla resmen aşk yaşadım. Bazı tasvirleri okurken duyduğum hayranlıktan gözlerim doldu. Özellikle gecenin sessizliğinde ve derin konsantrasyonla okumayı tercih ettim. Bu kitap benim için an’ların hayatımıza etkisi, görüş alanımıza giren her şeyin ne kadar önemli olduğu ve gerçek anlamda görerek baktığımızda ”şeylerin”yarattığı farkındalığı farketme öğretisi gibi bir eser. Ve tabii ki duyguları ve aşkı harika anlatıyor Proust. Eli öpülesi... merakla seriye devam edeceğim.