·159 syf.····Okunma: 06 Ekim 2019 10:02 Kitap birbirinden bağımsız bölümlerden, denemelerde oluşuyor. Normalde bu tarz kitapları sevmeme rağmen çok sıkıldığım bir kitap oldu, birkaç sağlam gözlem ve tespit dışında pek birşey bulamadım. O kadar sıkıldım ki birkaç kez yarıda bırakacak oldum. Sadece en sondaki kitaba adını veren öykü hoşuma gitti. Dili bildiğimiz Ferhan Şensoy dili, kitabı katlanılabilir kılan tek şey de buydu sanırım. Aynı kitabı Ferhan Şensoy değil de başka biri yazmış olsaydı 4 yıldız verir miydim onu bile bilmiyorum açıkçası.