¬HeRşEy NeŞeSiNe DaYe¬ [MüÇo]
@xkxncncb · 6yıl
Takip Et
💢💢Gidişinin ardından çok fena yağmur yağdı. Fakat gökyüzü banamı ağladı, sana mı tükürdü anlamadım.💢💢
14 beğeni
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Adem Kaya
Kızcağızım burda ergenligini yaşayıp atarlı giderli söz paylasma platformu degil kitaplardan alıntılar yapabilirsin kitap tavsiyesi yaparsın buranın kalitesini düşürme please 🌹😂