Tolstoy'un edebi kalitesini anlatmaya gerek yok. Kitapta dini imgeler çok fazla olmasına karşın hayatın gerçeklerini aslında neye ihtiyacımız olduğunu oldukça sade bir anlatımla bu kitapta Tolstoy bize anlatmıştır. Kısa kısa farklı hikayeler içeren bu yapıt her bir hikaye sonunda bize ders verir niteliğindedir.
İyi okumalar dilerim