Seda Köktürk
@Sedaflora
Takip Et
5/10
·
184 syf.
·
Kitabı okudu
·
2013 5. kitabı
Otobüsle uzun yolculuk yapacağım bir gün,terminalde adına aldanıp aldığım bu kitabın tek güzel yanı adı sanırım. Okurken kendimi bir ergenin günlüğünü okuyormuşum gibi hissettirmişti bana....
Sen Git Aşk Bana Kalsın
Mehmet Coşkundeniz · Neden Kitap · 2008
593 okunma
4 beğeni
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap