10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2019 5. kitabı
Dudaklarım ile değil kalbim ile okuduğum nadide eserlerden biri... Kitapta işlenen ve sevgi diye tabir edilen şey(ben bunun sevgi dışında, sevgiden öte bir şey olduğunu düşünüyorum) günümüz çerçevesinde hiçbir zaman reel kalıplara uyamayacak kadar yoğun ve temizdi. Çünkü bu satırlara ilmek ilmek işlenerek anlatılan şey eğer sevmek ise biz insanlık olarak - belki de varoluşumuzdan beri- kimseyi sevmedik, sevemeyeceğiz. Ve belki de biz 'aklı başında' değil, deli gibi sevdiğimiz için gerçekten sevmeyi beceremeyeceğiz...
Kürk Mantolu MadonnaSabahattin Ali · Ren Kitap · 2019376,3bin okunma
·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.