9/10
·572 syf.··
Beğendi
·
2019 12. kitabı
Şimdi şöyle demek istiyorum . Goranın annesinden kanı içti ve doğal olarak öykü vampir olması gerek olmuyor peki nisan neden vampir oldu bu bir. İkinci şeye gelecek olursak goranın annesi öykünün kanını içince birden kocaldı kocaldı ve öldü .peki goran neden kocalıp ölmedi normal aynı yaşından devam etti. Bide şu var ki en yanlış olan bi sinanla yatıyo bi goranla yatıyo . Fuhuşu normal şeymiş gibi gösteriyo.bence buda çok yanlış bişey.
Geceye ÖvgüŞima Özgürler · Epsilon Yayınları · 201647 okunma
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.