‘’Çərpələng uçuran’’ romanında Xalid Hüseyni ‘’Əfqanıstanda uşaq var amma uşaqlıq yoxdur’’ deyib. Dünyada da elə deyil mi? İnsan var ama insanlıq yox...
·1 alıntı·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.