Yine bir öykü kitabıyla karşınızdayım Kendimden hiç beklemediğim bir şekilde öykü okumayı çok sevdim . Bu kitabın dili o kadar akıcı ki nasıl bittiğini anlamadım. Öyküleri gülümsetirken düşündürüyor. Keşke daha çok öykü olsaydı içinde dedirtti bana. Mark Twain