Güzel bir kitabın devamıydı. Olaylar çok güzel ilerledi tabi kötü anlar da oldu. Kitabın kurgusunu ilk kitabın yorumunda birazcık bahsetmiştim. Aynı şekilde devam etti ama Murat'a bayıldım. Kitabın kurgusu çok farklı olmadığı için tahmin etmiştim ama Murat'ın sahneleri, konuşmaları için okumaya devam ettim. Size de tavsiye ederim. Huzurla okunan bir kitap.