7/10
·167 syf.··
Beğendi
·
2019 12. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 22 Ekim 2019 00:08
Okudukça hayatın ne kadar acımasız olduğunu ne uğurda yaşadığımızı daha çok anlamaya yarayan kitap duyguları anlatmak için çok kısa kalmış.Yeterince hikaye olmasına rağmen ana fikri çıkardıktan sonra İnsanların normal hayatına etki ettiğini sanmıyorum.Belki daha tesirli olması için olayları daha uzun ve tek hikaye şeklinde anlatılabilirdi.Belki bunu demek bana düşmez Tolstoy gibi bir yazarı eleştirmek ama insan kitabı okuyunca bi çırpıda geçip gittiğini anlayacaksınız ve ilk hikayeyi sindirmeden diğerini okuyacaksınız.Ama şöyle bişey var ki KADERİN bir parçasını burda göreceksiniz..:)
İnsan Ne ile YaşarLev Tolstoy · Anonim Yayıncılık · 2025234,3bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.