7/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2019 63. kitabı
·
34 saatte okudu
·
Okunma: 29 Ekim 2019 21:18
Tolkien ve yaratmış olduğu orta dünyanın hayranıyım ...Her bir karakterini ayrı ayrı çok seviyorum ... Ve Hobbit ile ilgili herhangi bir şey duyduğumda veya gördüğümde yüzümde bir tebessüm oluşur ...Ve bu kitabı gördüğümde de aynı tebessümle diyemeyeceğim zira sırıtma desek daha doğru olur hemen alıverdim ...Hobbitler ve diğer karakterlerle ilgili birçok tespit var ...Evet bazı tespitler gerçekten yerinde ve aaa ben neden bunu düşünemedim diye hayıflandığımda oldu ...Felsefi açıdan ünlü düşünür ve yorumcuların da makaleleriyle karakterler çözümlenmeye çalışılmış ...Tolkien sever olarak okudum ve bitirdim ...Yarıda bırakmamak için çaba gösterdim zira kitap baştan sona kendini tekrar etti ...Her makale birbirinin aynı idi ...Tabiri caizse toplama kitap desem yeridir ...Beklentimin çok çok altında kaldı ...
Hobbit ve FelsefeGregory Bassham · İthaki Yayınları · 2012129 okunma
·
200 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.