·288 syf.····Okunma: 30 Ekim 2019 22:01 Hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan birisi. Kitapda adeta kendimden bir parça buldum. Sohbet tadında denemeler ile yazılmış bu kitap kendini tanıma iyi veya kötü yönlerimizi bulmamızı sağlamasının yanında empati yapmamızı da öğreten güzel bir kitap. İnsan neden okur? Bir dizeye yahut bir cümleye tesadüf edersiniz, dersiniz ki 'iste bu tam da benim yaşadığım ana adını koyamadığım o duyguyu anlatıyor!' Yalnızlığınız bir anda uçup gider."Her yazı hem kendi ruhuma hem de başka yaralı ruhlara yazdığım birer mektup." -- Kemal SAYAR
Emin olun yaralarınızı saracaktır. Koskoca dünyada yalnız olmadığınızı hatırlatacak.