·102 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Kasım 2019 07:33 Kitap birbiriyle bağlantılı üç öyküden oluşuyor ... ana karakterler aynı (prens ,eşlikçisi albay Geraldine ve başkan )lakin her öyküde bu karakterlere eşlik edenler farklı ...Hayattan bıktıysanız sizi bu gece bir buluşmaya götüreceğim , davetiyle başlayan mini bir serüven ....Yazarın düşündürücü söylemleri yalın ve abartıdan uzak....Intihar etmek ,ölmek isteyenlerin üye olduğu bu kulüb bu insanlara yardımda bulunuyor ...Her gece rastgele seçilen iskambil kağıtlarının dağıtılmasıyla katil ve maktül belirleniyor...Fikri çok sevdim ...Kesinlikle yazıldığı döneme göre çok özgün...Dedektif öyküleri’nin gelişiminde önemli bir katkısı olan yazarın bu kitabı kesinlikle okunmalı ...