Puan vermedi·192 syf.··
Beğendi
·
2019 7. kitabı
Nasıl anlatsam nasıl hissettirsem duygularımı bilemiyorum.. “Evlat” okurken bana emanet edilmiş küçük bir çocuktu sanki...Çünkü akademisyen annenin kitabı yazarken neler hissettiğini, nasıl özendiğini, basılacağı günü nasıl heyecanla beklediğini, onlarca kalemi tüketerek kitabın sayfalarıyla aynı renk seçilmiş bu kalemlerle özenle her bir kitabını nasıl imzaladığını... her anına sosyal medyadan bir bir şahit oldum🧡 bu kadar emek verilen, özenle yazılan bir kitabı bana da özenle okumak yakışırdı. Heyecanla kitabı ön sipariş verip geleceği günü dört gözle bekledim değerli Saniye Bencik Kangal sen nasıl güzel bir insansın.. okurken kendi sesi kulağımda çınladı hep. O kadar özenle takip etmiş dinlemişim ki her söylediğini.. mükemmel ötesi bir kitap.. altını özenle çizerek okuduğum, kendime ders çıkardığım bir baş ucu kitabım daha oldu. “korkma iyi bir annesin” de aynen öyle.. emeğine, yüreğine sağlık.. insanların iyiliğine ve faydasına yapmaya çalıştığın her şeyin farkındayım, şimdiye kadar yaptığın ortaya koyduğun her şeyi ilmek ilmek işleyerek, kendi çabalarınla oluşturduğunu da çok yakından takip ediyorum.. hayranlıkla uzaktan izlediğim güzel yürekli insan, yolun hep açık olsun..
EvlatSaniye Bencik Kangal · Elma Yayınları · 20191,164 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.