Puan vermedi·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Haziran 2019 13:45 Uzun süre klasiklerden gittiyseniz bu kitap konu itibariyle size basit gelecek.
Kurgusu da öyle.
Fakat akıcı olması, hızlı ilerlemesi iyi bir mola kitabı yapıyor kendisini.
İki klasik arasına bir nefes :)
Bir de daha annelik duygusunu tatmayanlar için bile fazlasıyla duygusal olabilecek kadar iyi geçirmiş duyguyu okuyucuya.
Sadece bunun için dahi okuduğum iyi oldu diyorsunuz.