Bir cihan kafes'ten sonra bu kitabıda bir çırpıda okudum. Inanilmaz akıcı, çok güzel kurgulanmış, merakla farkında olmadan okuyumaya devam ediyorsunuz. Yumuşacık bir dil ile hepimizin bildiği olayları, zamanlari güzel bir ahenkle harmanlayip sunmuş İclal Aydın emeğine sağlık