Aslında yorumların aksine cidden sevdiğim bir kitaptı. Yarım kalmış unsurları vardı, aşırı uzun olmasına rağmen hala tamamlanmamış hikayeler vardı ama geneline bakıldığında akıcı bir kitaptı. Hatta 4 günde bitirmiştim. Sürükleyici öyküsü ve farklı konulara değinmesiyle gönlümü fethetmişti. Hayaller, yardımlaşma, fedakarlık, eziyet, intikam ve özgürlük. Hepsini ayrı ayrı işleyebilmişti yazar. Ve yazarın dili o kadar hafifti ki asla yorulmamıştım okurken. Okuduktan sonra pişman olunmayacak bir kitap olduğunu düşünüyorum...