·494 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Kasım 2019 23:47 Ölüm aratmazdı. Hayattı bu acıyan...
Fevkalade bir kitap, zevkle okunacak, Herşeyden biraz alan, kah roman kah felsefe tadında...
Keşke sonu düşündüğüm gibi bitmeseydi, bu biraz hayalkırıklığı yarattı bende.