İlk defa victor hugo okudum. Değişik bir kitap. İnsan kendi kendine düşündüren bir konuya sahip ve kitabı okuyucaklara tavsiyem şudur: önsözü okuyun herne kadar uzun olsada kitabın yazıldığı dönemi ve yazılış amacını anlatıyor atlanmaması gerektiğini düşünüyorum. İyi okumalar