8/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2019 192. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 20 Kasım 2019 13:02
Beklediğimden gayet iyiydi kitap... Ara ara bazı yerlerin tekrara düşmesinden, Hep aynı şeylere değinmesinden canım sıkılmış olsa da kitabın geneli güzeldi... Belki de benim için en güzel yanı "çocukluğumu bulmam" idi.. Bazı sayfalarda, çocukluğuma bir kez daha şahit olmak hem keyifli hem de hüzünlüydü... Ne de güzeldi çocukluk günleri... Vay be ne çabuk geçiyor zaman... Neyse... Keyifle okuyacağınız bir eser. Tavsiye ederim... Ben kendi çocukluğumdan bir parça bulduğum için sevdim bu kitabı... Peki ya sen? ....! İyi okumalar, güzel paylaşımlar
Leyleklerin Gitme ZamanıEngin Salgut · Tudem Yayınevi · 200822 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.